Slyšeli jste již někdy o cizojazyčném pojmu „Corporate Identity“? Víte, co vlastně znamená a proč byste se o něj měli zajímat, pokud jste tak doposud neučinili? Corporate Identity, můžeme volně přeložit jako „Jednotný firemní styl“, jenž může být určen speciální kombinací barev, typem písma nebo logem vaší firmy. Tento jednotný styl by měl v zákaznících a klientech okamžitě evokovat myšlenky na vaši společnost či její zodpovědné a kvalifikované zaměstnance. Při tvorbě Corporate Identity se tak ke slovu dostávají nejen grafici, ale také výrobci reklamních předmětů, mezi něž patří i reklamní textil značky Lambeste. Pojďme se s ním blíže seznámit a zjistit, jak může reklamní polokošile či tričko pomoci vaší firmě budovat dobré jméno, pověst, ale především povědomí o značce.
Pár slov úvodem o značce Lambeste
Značka Lambeste nabízí zájemcům rozsahem své kolekce zajímavou a cenově dostupnou variantu reklamního textilu. V sortimentu značky se nachází kvalitní reklamní mikiny, trička, polokošile, vesty, bundy, čepice a kšiltovky. Ale to rozhodně není na dlouhou dobu všechno. Společnost totiž každý rok přidává další druhy reklamního textilu a neustále rozšiřuje své barevné – již zavedené vzory, z nichž mohou zákazníci vybírat. V případě většího odběru reklamního textilu navíc můžete uplatnit zajímavé množstevní slevy.
Nenásilný způsob, jak budovat povědomí o značce
Jakmile si vyberete z nepřeberné nabídky reklamního textilu, je pouze na vás, zda reklamní trička, polokošile, bundy či mikiny opatříte logem společnosti, jejím názvem nebo jiným specifickým prvkem. Mějte na paměti, že kamkoli váš pracovník přijde, okamžitě bude reprezentovat vaši společnost bez toho, aby něco řekl či se odpovídajícím způsobem představil. Jednotný firemní styl je zajímavým způsobem, jak nenásilným a cenově dostupným způsobem rozšířit povědomí o firmě. Tento účinný marketingový nástroj využívají nadnárodní korporace, ale i menší tuzemské firmy. Nemáte chuť jej také vyzkoušet?