Obsah článku
Online marketing je dnes nepostradatelný. Pokud máte vlastní internetový projekt nebo webovou stránku, víte, jak důležitý online marketing, kterému se také říká webový nebo digitální marketing, je. Bohužel dnes si mnozí lidé hrají na odborníky v tomto oboru, ale ve skutečnosti odborníky nejsou. Přijde jim to zkrátka snadné, ale opravdu to tak snadné není. Online marketing je souhrnné označení pro propagaci produktu, služeb a jiných aktivit v prostředí internetu. Pokud toužíte po zvýšení návštěvnosti webu nebo po získání nových zákazníků, online marketing nepodceňte.
Pokud nejste odborníkem na online marketing, vyplatí se svěřit svůj online projekt do rukou odborníků třeba ze společnosti Wepromo, s. r. o. I oni využívají nástroje a metody online marketingu, díky kterým dojde k rychlému splnění marketingových cílů, jež si určíte.
SEO
V online marketingu je také důležité SEO, tedy takzvaná optimalizace pro vyhledávače. Ta zahrnuje on-page i off-page faktory, které ovlivňují umísťování a zviditelňování webu ve výsledcích vyhledávání. On-page faktory se rozumí faktory, které jsou přímo na stránce, off-page faktory jsou faktory mimo stránku, jako jsou třeba zpětné odkazy.
Internetové stránky
Bez webové stránky by to opravdu nešlo. Slouží jako prezentace na internetu. Velmi často k nim jsou doplněny takzvané mikrostránky, které jsou zhotoveny za účelem efektivnějšího získávání zákazníků pro službu nebo případně pro produkt. Samotné internetové stránky by měly mít nejen zajímavý obsah, ale také by měly mít přehlednou strukturu a taky by měly mít responzivní design.
E-mail marketing
Další metodou online marketingu je také takzvaný e-mail marketing, který je dlouhodobě velmi úspěšný. Prostřednictvím newsletterů a také autorespondentů je možné udržovat a také prohlubovat vztahy mezi odesílateli a příjemci, tedy mezi potencionálními zákazníky.