V současné době je obchodování po internetu velice populární a mnoha firmám, tak zajišťuje početnou klientelu. Jestliže jste zatím ve fázi, kdy uvažujete o zřízení e-shopu, měli byste věnovat pozornost následujícím řádkům.

Máte finanční rezervu?

Jistě primárním úkolem e-shopu je přinášet vám zisky, ale nejdříve je nutné jisté finanční prostředky investovat. Část zboží prostě musíte mít skladem, protože rychlost dodání je pro zákazníky jedním z důležitých parametrů, takže je musíte mít za co nakoupit.

I samotné zřízení e-shopu či jeho údržba, pak může něco stát. Záleží na tom, jaký e-shop si zvolíte. Navíc je zcela nutné mít trpělivost, protože může chvíli trvat než se e-shop zapíše do povědomí zákazníků, což jistě závisí především na prezentaci e-shopu. Což nás vrací k financím, jelikož i propagace něco stojí.

Volba e-shopu

Jestliže zní odpověď ano, a máte finanční rezervu, která náklady na zřízení pokryje je nutné se opravdu zamyslet nad formou vašeho e-shopu. Můžeme si zvolit z e-shopu zdarma, pronájmu e-shopu nebo e-shopu na míru.

Každý z nich má řadu výhod, ale také nevýhod, které musíte prostě zvážit. Toto rozhodnutí za vás nikdo neudělá. Vyvstávají tedy další otázky typu: “Co vlastně budu prodávat? Jakou chci budoucnost pro své podnikání? A kolik jsem opravdu ochotný investovat?”.

E-shop zdarma se může zdát rozumnou volbou, protože vás jeho zřízení nic nestojí. Tvorba e-shopu touto formou, má však výraznou nevýhodu. Tou je samozřejmě to, že prostě nezaujme. Zejména na začátku, kdy ještě nemáte zavedenou klientelu je důležité, abyste měli odlišný a profesionální e-shop. Nic jiného v ruce na začátku prostě nemáte.

Tip na článek:  Jak na zřízení vlastního e-shopu

Jestliže nemáte k dispozici příliš velký kapitál a chcete, aby se vám o správu e-shopu někdo postaral je vhodné se zamyslet, zda pro vás není vhodná služba pronájem e-shopu. Poplatky za tyto e-shopy jsou většinou měsíčním paušálem a mohou zahrnovat i další služby, jako je právě správa e-shopu.

E-shop na míru je sice z pohledu prvotní finanční investice nejnákladnější a je nutné se vyznat ve správě e-shopu, což jsou jeho nevýhody. Na druhou stranu má však řadu pozitivních stránek, které jej dostávají na první místo. E-shopy na míru jsou vypracovávány na základě vašich požadavků a odrážejí tak vaši vizi.

Mnoho společností, které se zabývají vytvářením e-shopů na míru za vás také provedou analýzu trhy a chování zákazníků. Dohromady s vašimi požadavky a výstupy z analýz vám pak předloží možné zpracování. Tento druh e-shopu zákazníky zaujme originalitou a profesionalitou zpracování.

Začínám a potřebuji pomoci

Jestliže jste úplný začátečník je pro vás vhodné využívat e-shop k pronájmu, protože získáte do začátku určitou míru podpory. Jedním z řešení může být i brněnská společnost Zoner inShop, která nabízí profesionální e-shop od klasického pronájmu až po řešení na míru.

Nespornou výhodou je možnost si eshop otestovat zcela zdarma a bez omezení funkcí až na dobu 60 dníformou demoverze.

Jakmile si vyberete z výše uvedených typů e-shopů, vytvoříte si e-shop zdarma nebo kontaktujete specializovanou firmu, jste ve hře.

Similar Posts

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *